آمریکا، صهیونیست‌ها و مستکبران عالم، نه به شیعه علاقمندند و نه به اهل سنت



آمریکا و صهیونیستها و مستکبران عالم، نه به شیعه علاقمندند و نه به اهل سنت/هر حنجره‌ای که در جهت اختلاف حرف بزند، بلندگوی دشمن است

روز ولادت پیامبر اکرم (ص) طبق روایات شیعه 17 ربیع الاول و طبق روایات برادران اهل سنت 12 ربیع الاول است بنابراین امام خمینی (ره) این تاریخ را هفته وحدت نامگذاری کردند که حاکی از اهمیت وحدت از منظر امام راحل است.مقام معظم رهبری نیز همواره بر وحدت میان مسلمانان و کنار گذاشتن اختلافات تاکید کرده‌اند.

در شرایطی که دشمنان اسلام تمام تلاش خود را برای مبارزه و مقابله با اسلام به کار بسته و آشکارا آن را اعلام می کنند. تاکید بر مسائل اختلافی و تفرقه میان صفوف مسلمانان منطقی نیست. در این گزارش بخش‌های از بیانات مقام معظم رهبری درباره ضرورت وحدت میان مسلمان را می‌خوانید.

هر حنجره‌ای که در جهت اختلاف حرف بزند، بلندگوی دشمن است

 

کاریکاتور/‌با این‌کلمات‌جمله‌بسازید/دانش‌آموزان+محرومیت +رودخانه +سیم‌بکسل


حساب دو دوتا چهار تا در رفع مشکل دسترسی به مدارس مناطق صعب العبور/ وقتی محرومیت جان دانش‌آموزان را به خطر می‌اندازد / عبور دلهره‌آور دانش‌آموزان از رودخانه با "سیم بکسل" / دانش‌آموزان مقطع ابتدایی روستای محروم "نساء‌کوه" هر روز مجبورند برای رفتن به مدرسه از روخانه‌ای عریض به‌صورت دلهره‌آور و خطرناک صرفاً با استفاده از یک "سیم بکسل" عبور کنند.

کاریکاتور/‌با این‌کلمات‌جمله‌بسازید/دانش‌آموزان+محرومیت +رودخانه +سیم‌بکسل

شرط علی عبدالله صالح برای اتحاد با عربستان و امارات

شرط علی عبدالله صالح برای اتحاد با عربستان و امارات
تاریخ : چهارشنبه پانزدهم آذر ۱۳۹۶ | 11:55 | نویسنده : اسکندری
محمد بن سلمان

روزنامه هاآرتص با اشاره به اینکه طرح عربستان و امارات برای تغییر رژیم در یمن شکست خورد، ۴ شرط علی عبدالله صالح برای اتحاد با ریاض و ابوظبی را افشا کرد.


  ادامه مطلب ...

موشک‌های ایران دلیل صلح‌طلبی و امنیت‌سازی جمهوری اسلامی است نه جنگ‌طلبی



موشک‌های ایران دلیل صلح‌طلبی و امنیت‌سازی جمهوری اسلامی است نه جنگ‌طلبی

  محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، در حساب اینستاگرامی خود نوشت «توان موشکی ایران برای صلح و امنیت است، سی سال پیش در چنین روزی اولین نسل موشک‌های بالستیک ساخت ایران را در جریان جنگ تحمیلی با موفقیت آزمایش کردیم.

توان موشکی ما به‌عنوان یک عنصر بازدارنده دفاعی، امنیت را برای سرزمین و منطقه ما به همراه آورده است و دشمنان ما بهترین سند و گواه برآنند که موشک‌های ایران برای جنگ ساخته نشده، بلکه دلیل صلح‌طلبی و امنیت سازی جمهوری اسلامی است؛ اگر دستاورد سی‌ساله خود را از دست بدهیم، ناامنی‌های منطقه وارد کشورمان می‌شود.»

نامه رهبری به جوانان غربی نشان داد، داعش هیچ سنخیتی با اسلام ندارد



ر

پرویز سروری دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با اشاره به نامه رهبر انقلاب به جوانان غربی، اظهار کرد: نامه مقام معظم رهبری به جوانان غرب ابتکاری در نوع خود بی نظیر است که جای خود را در میان جوانان بین المللی باز کرد.

وی ادامه داد: داعش تلاش می‌کرد خشونت‌هایش را به نام اسلام معرفی کند اما این حرکت رهبری، توطئه‌های آنان را خنثی کرد.

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی تاکید کرد: نظام سلطه و صهیونیست‌ها با عملیات روانی سعی دارند نقش جمهوری اسلامی را در فتح قلوب مردم دنیا از بین ببرد اما در این اقدام خود موفق نشدند.

وی اضافه کرد: رهبری با دو نامه‌ای که نوشتند به صورت مستقیم با جوانان صحبت کردند و این ابتکار جدید است که ایشان جامعه جوانان جهان را مورد خطاب قرار دادند.

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی اظهار کرد: مقام معظم رهبری در این نامه‌ها به جوانان گفتند، داعش متعلق به اسلام نیست و تروریسم جز موضوعاتی است که اسلام در مقابل آن ایستاده است.